nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 1 Julai 2014

Lepak2 di rumah ma



anak2...kalau balik umah nenek memang heaven...
jumpa mak2 saudara yang sama baya..
apa lagi..kerja dorang main je lah...

sesekali kalau tengahari mmg aku tak bagi dorang kuar main
lepak umah je..tgk upin ipin...
tgk gambo..sume khusyuk tgk tv...
cari darin..siap baring lagi...
hehehe...

klah...dah selamat sampai ke kl
selamat lah berpuasa sehari di rumah ma...
n kembali ke kl mengharung jem petang2..
uhuiiiiii

p/s: suka bulan posa..cuma tak suka nak harung jem ptg2...apa ke pelik jem nyer..huhuhu

2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

perkh heaven nyer kalu dpt lepak umah mak kite kt kampung kan,aku thn ni mcm tak dpt berpose kt johor huhuhui sedih

norhidana miswan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut