visitor 2011

Rabu, 19 Februari 2014

langkawi part 2


sorylah geng..
lambat betul aku nak up cuti2 langkawi aku tu...
sbb balik dari langkawi..mcm2 hal jadi kan..
so kter wat slow2
aku tau kawan blogger aku dah katam cuti2 langkawi dia..
hehehe..padahal aku yg g dulu..
tapi aku nyer takde yang best pun
lebih pada santai2 jer..


plan day 2 nak ambik mangrove..
tapi belum deal betul2..
so santai2 jer lah dulu...
g brunch kat restoren sebelah idaman suri tu..
harga murah..lauk pulak mcm2...
alang2 dok sebelah idaman suri..
apa lagi soping lah...
senyum ma aku...
apa aku beli???
magic pan jer...hehehe


lupa nak citer..
kotrang sewa pregio ni...
sehari dapat rm130.00
tak taulah murah ke tak..
tapi bagi aku murahlah...sbb minyak diesel mmg save byk kan...
so ni no contact..
aku dpt dari cik lieya latif kter...
sham - 0124440109


lepas dah soping skit kat idaman suri...
ktorang g pulak kat ismail group..tp malas nak up gambo..
hehhee
then...nak abiskan waktu ptg tu..
lepak jeti kuah...
nak ke dataran helang..still panas..
so ambik gambar kat jeti ni ..
nampak gak helang tu kan..
hehehe


pokden ajak g..
tp sebab panas..
pakat2 ambik gambo situ jer..
hahaha


oh ye ..aku sewa rumah kerajaan di federal villa...
if keje gomen silalah tempah yer..
murah...tp cam biasa servis tu kurang lah..
hehee...aku ok jer..pokden ler...dia kan highclass..kah kah kah


lepak jeti kuah..ini ler keje nyer...
pokden mmg suka melayan karenah budak2 ni
aku???masa ni tgh selsema teruk..dok lepak mamak jer..


suka dua beradik ni ...
ok jugak dtg sini..
tp takde pe pun yg best utk dibeli
just lepak2 n nakkenal jeti kuah jer...


sini pun lepak..
actually aku tgh deal mangrove..
rata2 mahal offer aku...
dan2 aku nak balik..
ada sorang mamat ni offer aku
rm250 satu bot...
boleh lah...
dapat 4 jam...


mlm just lepak pantai cenang...
sini happening giler...
nasib ler anak dara no 2 ni suka dok dlm stroller
mmg keje adik aku no 2..tolak dia jer lah..hehehe

klah...nnti bersambung lagi yer..
insyaallah...

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

ish murah la tu beb....lagi pun ramai cakap amik dgn en sham tu mmg murah n kereta tiptop...nampak mcm baru jek....

masuk idaman suri boleh gile wey....kalo dpt pegi lagi aku nak beli set vision ngan corningware lagi..senang ko masak2 terus hidang atas meja hahaahahh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut