nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 18 Februari 2014

happy besday Darin Safiya


happy belated besday sayang..
sory..baru wish kat sini..(blog)
sememangnya..menjelang umur darin 2tahun..
macam2 dugaan darin tempohi...
kehilangan nyang, chicken pox dan terkini terkena lak gangguan...
tapi alhamdulillah..kter lalui bersama2 kan syg...

skrang ni darin mmg manja yang amat2 sgt..
darin actually bukan jenis manja..
tapi selepas kena gangguan skit..
dah mulai manja2..
takpe2..ambik masa k...
itu jer setakat ni..
nnti2 aku pokpek2 lagi..

so korang dh tau kan kenapa 2 minggu blog aku sepi...huhuhu

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

hepi besdei budak manje lagi comel lotey...

moga jadi anak yg bijak, solehah dan sihat2 selalu.....dah besar kan emy...aku rase mcm baru2 bace pasal ko bersalin kan darin.... hah okey dah tu nak bagi adik boy plak...eh? hahhaahaha

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut