nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 4 Julai 2018

ujian kemasukan sekolah rendah agama



salam geng..
ni kejadian hari sabtu yang lepas
darin kena ambik ujian kemasukan sek rendah agama
tidak ke tahu lak ada ujian..
sbb dulu suri xde lak ujian..


darin yang excited nak ambik ujian
tanyer dia tau tak ujian..
senyum je manjang..
sabar je mama dia..
papa siap geleng kepala...


pagi tu clash jugak dengan kakak nyer program raya kt sekolah..
so papa hantar kakak..pastu jaga sarah kt umah
n mama teman darin ambik ujian
alat tulis atas tu sumer kakak bagi pinjam
kakak cakap gud luck je kt darin...
siap bebel naperlah nak ujian bagai..
abis lah adik..hahaha


darin ni cool orangnya..
mimik muka tak tau pun bt tau..
siap jenguk kwn dpn belakang kiri kanan
sbb dia kan tinggi..
kejap2 ustazah dtg tgk..

sek ren agama ni bt saringan sbb jumlah permohonan melebih tempat yg ada..
so darin..kita redha je..

p/s: saringan ni pilih yang pandai2 je ke?yg tak pandai nak ke mana yer???

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut