nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 20 Mei 2015

Pertama Kali Kami Jejak Kaki di Istana Negara



ini kenangan kami berempat..
tapi tanpa gambar aku..boleh??
eh lama tak update blog kan..
ssebenarnya banyak cerita nak dikongsi
tapi ntahlah..
tp blogwalking selalu je aku bt...itu mmg tak pernah miss...
hehehe

eh berbalik pada gambar...
setelah sekian lama
asyik lalu di laluan istana negara...
akhirnya pokden bawak jugak kami ke pintu istana negara ni
tempat ni mmg tumpuan pelancong luar..
kami pun konon2 nyer pelancong lah..
hahaha...

so sudah puas hati kakak suri..
sbb dia lah yg beriya2 nak ke istana negara...

kakak suri : mama..macam mana nak masuk dlm istana ni..

mama: tunggu mama mintak keje dalam tu..nnti leh bawak kakak..

kakak suri: oh ye ke..boleh yek...lagi??

mama: lagi? kakak kawen lah dengan anak raja..leh lah kawen...

kakak suri: ?????

sekian...


2 ulasan:

norhidana miswan berkata...

kakak suri kn nk jd pwincess kan... itu kene kawin anak raja

lieyalatif berkata...

sama laa mcm aku emy...tenggelam timbul update blog nieh....

aku takpenah gi lagi...tapi lalu kat depan istama ramai org .... bagus wey bawak anak tempat gini...proses pembeljaran....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut