nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 22 September 2014

Weken kami


morning kawan2...
sorylah...letak gambar tapi tak de cerita2 pun..
so skrang aku citer skit2 yer


ni citer hari sabtu...
tak taulah nak cakap..
suri ni kalau boleh weken kena bawak dia kuar..
xkisahlah bawak mana..
ni papa dia bawak g midvalley..
senyum meleret..
dia tau dpt lepak megakids kat atas tu..
tp aku g singgah JJ dulu..
cari baju murah utk budak2 ni..
70percent less...hehehe
apa lagi


nasib booth barbie...
mmg free lah..
so kasi main je lah kat sini
ada gak setengah jam...
aku tgk je..
budak2 ni ..kat umah berlambak patung barbie..
tp still excited jugak main kat sini
myb sbb ada rumah barbie..
ok next list ye kak..


anak2 ni spesis tak peduli orang..
dia main je...hehehe..
siap ada drama bersiri lagi..
hahaha
kami lepak midvalley sampai kul 9 gitu..
ntah apa2 kan..
saja spare time situ...hehehe
orang pun tak ramai..myb dorang cuti2 mesia lagi kot..


ni lak citer hari ahad...
kuar lepas zohor gitu..g makan nasi kedai jj kakwok..
kedai ni kedai feveret aku...
kedai ni kat bukit jelutung nun...
nasi berlauk ayam gulai ..ayam goreng n sambal belacan..
nyum..
muka kakak tgh tunggu papa beratur beli nasi...
punyer lah ramai ..kul 3 jugak baru leh makan..huhuhu

klah..
aku skrang tgh sibuk latihan koir..
30hb ni kami pertandingan..
wish kami menang k...hehehe

p/s: mood tunggu surat interview...harap2 tak kempunan..huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

lepak ngan anak2..outing dgn anak2 mmg saat yg bestttt gile kan emy...kalo leh biar lee weekend je sepanjang minggu...

Khaira Qaisara berkata...

Sibuk betul undangan nyanyian artis nie.. Hehe... Interview ape mi?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut