visitor 2011

Khamis, 28 Ogos 2014

24 jam frozen

Anak2 dara aku ni memang giler frozen
Apa2 barang yg bergambar frozen confirm nak..
Semalam antor tokbah (fil) kt tabung haji kelana kaya...
Punyalah ramai manusia...
Bersesak2 ok..but
Anak2 aku relak je nak belon frozen...
Sampaikan pokden tanyer org yg tgh pegang belon frozen...siap tanyer beli kt mn..
Org tu lak cakap..beli petang tadi..
Aduyai...
Nasib mak korang ni gangsted celup..
Nampak sorang budak terkinja2 dok pegang belon frozen..
Aku: jual ke boh?(siap speaking kelate ok)
Penjuak:jual kak..kak nok ke?
Aku:nok lah..nok 2...
Penjual: bereh kak..sy g ambik skrang gak
Pokden: terpinga2

Ada ku kesah..janji dpt belon frozen untuk anak2 aku...hahaha...cakap kelantan cepat skit mesra...walaupun ai anak pahang..hahaha
So tgklah belon frozen ni yer anak2..
2biji rm15
Walaupun semak umah...

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

tu le emy...raye tahun ni baju2 frozen mmg laku sgt2....semua dok cari frozen heheeheh

norhidana berkata...

kalu aiyan nmpak otomen mmg dia nakkk lah jwb nyer... udahla mahai kan tp redho jelah... lawo pulak kalu ada banyak mi

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut