nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 9 Jun 2014

Pantang jumpa


salam uolls..
sorylah..lambat type entry...
kter post gambar je dulu..
bz skit....


alkisah cik darin kter..
masyaallah..perangai meronta2 dia lagi havoc dr kakak dia..
kalau dah nak benda tu..
mmg meraung situ jugak..
ngan papa leh lah..
ngan mama jgn harap lah dik oii


si papa yang setia melayan anak2 dara...
ajak g midvalley nak beli baju raya...
tp dilayan nyer anak2 beli mainan...
mama tepuk dahi je lah...


tgk darin..happy jer..
takpelah..asalkan anak2 happy...
walaupun mama tak puas hati takleh soping raya baju anak2..huhuhu

2 ulasan:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Salam ukhuwah Suri,

Macam tu lah anak2 bila dah jumpa permainan itulah yg hendak dilayan dulu.. hehehe nampaknya mamanya kena sabar lah dulu nak beli baju raya ye :)

akak follow #145 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

inazamri berkata...

bila baca ni tingat masa anak2 akak kecik dulu.sama je mcm tu gak.Dah besar ni kurg la sikit.Lama akak tak jenguk sini sbb 4 bulan tak blogging.Bulan Jun baru akak start blogging semula.harap semuanya sihat2 ye

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut