nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 12 Mei 2014

Jalan2 genting highland


dah lama x jln2 ke Genting
best lah jugak..
Kami g blk hari..
Malas nk chek in

tapi sorylah..
gambar tunggang langgang



ni gambar lepak nak balik dah pun
tu kanggaru suri pegang hasil main kt situ lah..
nasib dpt jugak..


ni gambar first...
anak2 bila sampai situ terus jadi jakun..
teruja okkk


so mari kter main permainan ni...


keterujaan dua beradik terserlah


adik takyah beli tiket...


happy okkk


mama pun teruja happy


anak2 happy cukup dah utk mama n papa


muka terpaksa mama...hehehe


eh itu jer gambo...
malas nak upload byk2..
hehehe

4 ulasan:

♥ Vna ♥ berkata...

semalam ade terfikir jugak nak naik genting tapi cancel sbb malas nak bersiap segala hahahaa

lieyalatif berkata...

sonok ar due badek dpt jalan2 genting...aku dah lame tak naik sane emi...last mase mia mija umur 3-4 tahun...hah ko bygkan lame tak lame dah tak jejak sane...

norhidana miswan berkata...

aku gk tak penah sampai sana... selalu naik sampai separuh je pastu melencong turun balik heheheh

norhidana miswan berkata...

aku gk tak penah sampai sana... selalu naik sampai separuh je pastu melencong turun balik heheheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut