nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 5 November 2012

ikan fresh dari pantai beserah


korang tau..
aku kalau balik kampung aku yakni beserah...
mmg lah sgt2 best...
sbb leh tapau lauk fresh dari pantai beserah ni...
kebetulan lak..
pak anjang n pak teh aku lak...
ada hobi pergi nelayan time weken..
mmg marvelous time dorang wat balik ikan2 sotong2 fresh ni..

layan jelah...
tak reti aku nak citer lebih2...


aku plan nak lah wat balik ikan kerisi n sotong byk2..
tp tak kesampaian sbb pakcik aku dah byk jual kat peraih...
menci2...


dok cari2 punyer cari..
byk ikan kunyit n selar kecik tu...
pahtu ada kerapu 3 ketul cam atas...
kerapu tu kecik jer..
so ikan kunyit n selar tu aku wat balik kl...
kerapu 3 ketui ni hantar kedai wat sweet sour


inilah sweet sour nyer..
sedap sgt2...sbb ikan kerapu tu fresh sgt2...

p/s: syok nyer balik kampunggggggggggg...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




2 ulasan:

♥ Wina ♥ berkata...

wahhh ikan sweet n sour mmg sedapppp!

lieyalatif berkata...

mmg lain kan emy kalo ikan fresh nie...aku kat melaka pun umah mertua aku dekat ngan pantai....kalo ikan tu mmg fresh2 dari laut..lain rase manis n lembut isi ikan tu......

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut