nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 20 November 2012

dulu tak suka...sekarang i suka..


masa first time pok den bawak balik stroller ni..
mmg aku rasa angin skit..
sbb stroller ni bapak gabak besar..
pahtu lak tak muat kt bonet kete kancil aku...
hari2 aku rasa nak beli stroller baru..
nk cari yang kecik n senang nak lipat..

tapi skrang tidak lagi...
mmg berbaloi2 pok den beli stroller ni..
ingat lagi pok den cakap...
dia beli stroller ni sbb anak kte leh duduk dlm tu sampai 6 thn..
huhuhu...

n kenapa aku suka pulak skrang...
korang tgk gambar kt bwah...



inilah sebab nyer..
dua2 anak dara ku leh muat dalam stroller ni...
hehehe


ala si kakak ni kalau g round2 mall..
mula2 sampai mmg lah jalan..
tp bila dah lama2..penat..terus terjun dlm stroller ni..


nasib yang tukang tolak pun si gagah perkasa...
hehehe


si kakak yang sgt sensitif skrang..
rambut panjang pesen tak suka nak ikat...
i like...
sebiji pok den dah si suri ni...
hehehe

p/s: kakak jenis sensitif..adiklah jenis dek jer...kalau aku lambat skit dengan aku2 disergahnyer..garang tau..aku sergah dia ...dia sergah aku balik..amboi dik ..ko tu baru 9 bulan..sentap mak!!!

4 ulasan:

RedRose berkata...

haaiiihhh!!! terus tergoda nak beli strooler. tapi sebab cik kak kita jenis xreti duduk diam, lupakan je lah. T__T

NM02 berkata...

weh... darin ngan qays sama bulan ek?

mamasuri berkata...

redrose: hehehe..beli jgn tak beli...

nmo2: sama tahun jer lah makcik...darin bln 2...

lieyalatif berkata...

sempoi koooo!! due2 dlm stroller hahahhaah...betul2..senang kan...tolak sekali harung terus.....ade gunanye jugak kan pok den beli yg jenis gini ....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut