nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 2 Januari 2019

AUDIT KE KUCHING, SARAWAK


KUCHING, SARAWAK

oh citer lama lagi...
ditugaskan ke Kuching selama 4 hari 3 mlm



ni geng dlm flight
1st time ke sarawak...


kami bermalam di Pullman, Kuching
bilik cantik, kemas n selesa utk 3 mlm tu...


aku dok giler makan midin goreng ni...sedap..
yang lain2 aku agak tak kena selera aku ni..


geng kami mmg best..sbb sumer pompuan..
hahaha...


makan dan kami mmg xdpt nak dipisahkan..


tonjolkan diri


bukti kami bekerja okkkk


naik bot nak ke seberang utk makan n beli kek lapis...

sebenarnya aku diarahkan ke Sibu dan Miri..
tp last minute aku tukar ngan kwn aku..
sbb aku nk setempat je bekerja..malas nak travel kl-sibu-miri-kl
senang kl-kch-kl
kui kui kui


belakang tu Darul Hana Bridge..

p/s : kami tak kemana sgt pun...
kerja, jalan2 santai n JJCM .
p/s: tahun 2019 kena g audit lagi..harap dpt ke Sabah pulak..sbb dah lama tak ke Sabah..hehehhe




Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut