nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 4 September 2018

arwah makngah


hari selasa dalam pukul 11 pg..
mak ngah aku telah pergi meninggalkan kami..
arwah yang duduk tu..
mmg rasa terpukul sgt..
terus teringat kenangan2 bersama arwah dari kecil sampai jadi mama anak 3 ni..

untuk yang tak tau arwah makngah aku ni adik pada ma aku..
mmg aku rapat jugak ngan arwah..
arwah terlalu baik..tak pernah nak marah2...
suka pleasure kan anak2 buah
anak2 buah nak makan apa mmg akan dipenuhi...
nak g jalan2 mana pun mmg diangkutnya kami anak2 buah...
terlalu merindu...

semoga arwah diletakkan di kalangan orang2 yang beriman...
bt sepupu2 ku..semoga tabah mengharungi hari2 mendatang...
al-fatihah

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

inalillah.... ada jgk terbaca dlm fb sepupu ko...

sian dia, mak abah dh takde... moga dia tabah
Alfatihah bt arwah makngah ko mi

I am LZ berkata...

..انا لله وانا اليه راجعون
Semoga arwah Mak Ngah emy dicucuri rahmat dan diletakkan bersama-sama orang yang beriman.. Takziah LZ ucapkan..

Siti Yang Menaip berkata...

salam takziah. semoga arwah ditempatkan dalam kalangan yang dirahmati.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut