visitor 2011

Rabu, 23 Mei 2018

Menu simple utk berbuka



posa tahun ni serba sederhana
still masak n beli pun ada..
janji jgn lebih2 membeli

menu atas tu menu hari ahad lepas..
selalu2 aku ot pepagi ahad..
tp hari tu rasa mcm berat je nak g keje
so dok umah jer bermalas malasan

masak lemak ayam, grg ayam kuncit, daging pekasam dengan budu n lompat tikam
skrang desert2 simple mcm lompat tikam, kuih bermacam talam, onde2 ngan tepung pelita ada jer org kuarter open order..apa lagi kita order je..xyah g bazar..
n hari ni hari ke 7 posa still aku tak jejak ke bazar lagi..

utk bebuka kami minum air biasa2 je..
sunquick ais, milo ais, soya ais n teh panas
itu je..
eh terasa nak minum nescaffe ais lak..hahaha
tgk lah berbuka nnti..

klah itu je nak bebel...hehhe

p/s: syukur kerajaan baru ni..dh lama sokong kerajaan baru ni ..baru kali ni dpt memerintah..tahniah2..tp negeri ai dah jadi negeri pembangkang..alaaaaa


2 ulasan:

norhidana berkata...

samalah ngn aku mi... aku pun msk simple2 lg lah mkn ber3 je... ko tu ramai skit tentera msk 2-3 jns lauk ada yg nk mkn...

aku pun sama, air panas tu wajb ada... klu tak rasa mcm tak lengkap buka posa...

firdausi berkata...

sedapnya budu

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut