nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 30 Oktober 2017

Hari sukan tadika Bijak Darin


Dah lama tak upload gambar kt sini
dah ilang skit memori anak2 kat blog ni...
seronok tgk suri scroll kat sini tgk gambar dia kecik2..
so ai cuba upload lah..
utk kenangan dan memori anak2 serta mama n papa nyer sekali


ni waktu hari sukan tadika bijak darin
kami laki bini sgt berpuas hati ngan tadika ni..
Darin ni ada masalah skit..
pelat..slow skit bercakap
tp sejak dah dok tadika..
dah byk bercakap..terutama English
so utk next year...
Darin akan continue kt Tadika Bijak ni


si kakak yg semakin berisi...
Darin wakil rumah Kuning..
so kami anak beranak berbaju kuning bagi sokongan untuk Darin


see...mama pun makin bulat dan bulat..
muka tu muka penat kejar Sarah tu...


Si kakak yang sentiasa manja ngan mama


mama penat...so kite duduk je lah...
berpeluh wei ...setengah hari dok dlm sport planet ampang


budak yang pagi2 badmood..
tp bila sampai tadika..
meloncat sorang kuar dari kete masuk tadika..
so darin ...go go chaiyukkk

1 ulasan:

norhidana miswan berkata...

mana gambo sara berbaju kunin n aktiviti sukan darin?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut