visitor 2011

Khamis, 27 April 2017

Interview




muka baru lepas kena interview

alkisah 12 April hari tu...
di interview utk gred 41...
fuhhhhh
ai rasa mcm di awan awangan dah time interview tu..
hahaha

saja nak selit kisah ni dlm blog...
bt kenang- kenangan...
jawatan apa? biarlah rahsia...
yang pasti ini adalah interview paling singkat pernah aku attend..
soalan pun simple2..
aku rasa kurang 15 minit aku di interview..
apa2 pun aku tawakal dan berserah...
kalau dah mmg tertulis rezeki aku adalah tu...

dalam masa yang sama...
dapat calon simpanan gred 22..
oklah..if tak dapat 41..dapat 22 pun dah syukur alhamdulillah..

itu je nk citer..
nnti aku update yek..
dah tak aktif di facebook..di insta pun kadang2..
kat blog ni jugak best nak luah perasaan n selit kenangan..
oklah...babai...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut