nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 24 Ogos 2015

Bila mama tak sihat kena duduk rumah

Adoi...
sakitnye tekak aku nk menelan..
dan2 je kena tonsil
alkisah blk keje hari khamis minggu lepas
perut aku rasa lain mcm je..
rupanya kena cirit
ok fine...xde demam
tp.pg nk g keje...
kepala mcm ting tong...
Bdn pun suam2
terus decide nk cuti dok umah
but malam tu..aku demam teruk...
telan uphamol tak jln2 gak
sabtu.....aku kena tonsil lak
Ingat ptg dh ok..tak ok..
ahad br g klinik..sbb tak tahan dah..huhuh

Aktiviti bila melanggok dlm umah
dgn suara rock.mcm ella
mengajar kakak suri bt kerja skolah

Dr luar bilik sampai ke dalam bilik
Si adik mcm biasa...
terkangkang dok tgk youtube

Pastu mama pun telan antibiotik telan ubat deman
startlah berkhayal


Berkhayal nak beli kasut tu
berkhayal nak beli beg atas tu
berkhayal nak beli beg ni gak
lunch yg mampu pokden bt utk kami.bila aku tak sehat...
huhuhu

oklah
.aku dh ok utk hr ni
dpt mc sehari je pun...
lagipun kesian kakak suri dh ponteng skolah 2 hr
aku pun dh ok skit..cuma tonsil tu mcm rasa sakit je lagi bila nk telan air liur...
esok2 oklah tu...

klah..nk tido jap...
opps...ubat khayal aku tu ubat antibiotik je..jgn salah faham.lak..hahaha

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

musim ni ....get well soon beb....

norhidana miswan berkata...

tp paling aku tak tahan ubat khayal ko yg hbeg.... kasut tuh hehehhe mmg berkesan betul

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut