visitor 2011

Memaparkan catatan dengan label pantai bagan lalang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pantai bagan lalang. Papar semua catatan

Khamis, 9 Jun 2011

citer excited @ pantai bagan lalang


kan ada aku citer hari tu..
ttg gedik ktorang main layang-layang kat bagan lalang..
nak lah publish byk picture..
tapi pic sume adalah gelap2 gelita skit..
so malas nak publish sume..
nnti korang sakit mata..
layan


si papa yang excited nak kenal bagan lalang..
tak pernah g ok...
itu pun dia tel budak ofis dia tanyer gitu2 jer..
yg dia tau litar sepang jer...
hehehe



ini lak si anak yang excited jugak..
tangan kiri bekas main pasir..
tangan kanan penyeduk2 pasir..



muka budak bangun tidur excited tgk pantai...
dalam perjalanan tidur..
celik2 jer dah sampai...


anak ngan mak gumbira bermain pasir..
walaupun air pantai kotor..(giler kotor sgt)
tapi kitorang main jugak air n pasir tu..
bt tutup mata jer..
oh tingat pantai beserah yang pasir nyer putih n air nyer bersih...


walaupun pantai kurang bersih...tapi orang ramai giler..
myb sini jer pantai yang ada..
myb sini jer pantai yg dekat ngan umah...



see gambar gelap mak anak bermain air..
giler best usik2 suri dalam air..
tapi tak syok nyer..
setiap kali aku melangkah dalam air..
mesti ada rasa something..
cepat2 aku naik ke pantai..hehehe
papa den cakap takut tulang orang jer..
siut jer..


syukur sgt ada pantai ni..
dapat melepaskan hajat utk suri mandi manda...main2..
kasi suri release tension asyik dok SD jer..
hehehe
sekian..

p/s: oh rindukan pantai beserah yang suci murni itu..

Isnin, 6 Jun 2011

main layang-layang @ pantai Bagan Lalang


jauh ok ktorang pergi main layang-layang...
hehehe
alkisah hari sabtu hari tu...
bapak lah boring dok umah..
tetiba datang idea papa den nak ke bagan lalang...
dalam hati aku best jugak..leh pekena ikan bakar kan..
hahaha..harus ingat makan jer keje...


first time jejak kaki kat bagan lalang ni..
jauh ok nak ke sini..
dari SD lalu nkve terus ke sepang...
leh tahan jauh..macam nak ke PD jer rasanya..


sampai2 terus beli layang-layang gambar mickey mouse..
harga layang-layang RM18 + tali RM18 = RM32.00 ..
mahal gile rasanya...
rasa nak buat sendiri jer..
tgk tu pak ngan anak dok sibuk main layang2


dah nama kat pantai kan..
tak sah lah kalu suri tak excited tgk pantai..
tukar baju suri terus g pantai...
suri sibuk main pasir ngan air..
pok sibuk layan layang2..
tapi pelik lah pa...layang2 senget jer naik kan..


ok..aku lak test main layang2..
ok gak lah...tapi asyik senget jer keje ...
hehehe

p/s: nnti sambung..picture kurang cantik..gelap jer..esok lah aku tayang lagi gambar..nak suruh papa den photoshop skit..hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut