visitor 2011

Jumaat, 7 Januari 2022

kopi mesin @Beserah

 

assalamualaikum semua...

iye2 je menaip bercerita..ntah ada orang baca ke x..

tp xpe..aku anggap blog aku sbg diari aku sebenarnya

hati rasa nak berblog blk bila tgk blog lama2..

dpt tgk gambar anak2 dari kecil sampai ke besar

dapat tgk tarikh2 keramat dalam hidup

dapat tgk dan leh imbas kembali zaman susah senang dan mendatar

oklah ni aku nk share pasal aku g minum/mkn di kopi mesin beserah


walaupun beserah dilanda banjir..kami tetap kuar berjalan

tp mlm2 kami standby kain baju dalam beg..

senang kalau tetiba air naik drastik..leh campak je kain baju beg sumer dalam kete..

sbb selalunya kelam kabut siap pakej harung banjir sampai pinggang bawak beg baju..

kelakar lak bila ingat...kete dah siap hantar ke tempat tinggi..tp lupa nak masuk kan barang perlu kt dlm kete..

hehehe..pengalaman kan

kita back pada cerita kopi mesin beserah ye..

dah lama nak g minum sini..tp setiap kali lalu situ asyik beratur..mmg malas nk berhenti

tp hari tu orang sibuk banjir bagai..

kitorang terjah kopi mesin..

lokasi dia kt beserah..atas skit dari shell beserah n sebelah nasi lemak lemak famous batu hitam..

orang kuantan tau lah kot..

gambar atas tu gambar miss darin..happy dpt kek rainbow..



kek rainbow tu miss darin punyer..



miss sarah makan kek pavlova ngan strawberi blended tp aku yg tukang abiskan..



miss suri ambik kek coklat..tp aku dh lupa namanya


pavlova bagi aku sama je sumer..manis yak amat


ini second batch..nancho (ni sedap)..fish and chips (pokden order..rasa ok2 je) ngan fries (ini utk miss

 sarah)...aku lak minum hot mocha n pokden hot latte..

overall air sumer biasa2 je..sbb harga pun tak mahal ...biasa2 je..



p/s : kalau tnya aku..aku lagi rasa lebih bermakna kalau dpt hot caramel machiato starbuck..hahaha

1 ulasan:

NA berkata...

Boleh tahan menu pencuci mulut.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut