visitor 2011

Memaparkan catatan dengan label mama kerja. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label mama kerja. Papar semua catatan

Rabu, 9 Oktober 2013

ole2 dr melaka...tq kwn2


geng2 opis g bengkel fail meja di melaka..
tapi aku takleh nak g...
sbb takde orang nak jaga suri n darin...
tp kwn2 baik hati..
belikan ole2 ni utk aku...
tq sumer...


Published with Blogger-droid v2.0.10

Selasa, 15 Januari 2013

mama kebizian dan kemengantukkan...hehehe


bz ler hari ni..
nk kena update dgn hrmis..
hrmis lak super duper lembap
nak antor b4 23hb ni
sbb nak cuti2 mesia kt kelate...
24-28...
hehhe

p/s: dlm kepala dah terbayang asam pedas patin kat kraftangan nun...nasi berlauk kak wok...pengkala kubur...mee celup...kain pasang...hahaha..mampus aku kalau pokden tau..

Khamis, 2 Jun 2011

awal bulan


fuhhhhh
nak update blog pun tergantung2..
banyak kerja ok..
nak siapkan claim orang..gaji sambilan...memo pentadbiran...budget ofis...facebook..ehhhhhhh...hehehe
facebook tu sampingan jer...hehehe..


gnilah gamak kalu kelam kelibut kat ofis kan..
rasa nyer tempat aku maintain lagi...

credit pic : Googles jer lah...
terjatuh cinta dengan kesopanan meja ni..
mesti pekerja ni kerja tak banyak..
takde due nak kejar...
agaknyer lah..
kemas giler...

p/s: nak lari pergi kg. baru jap....huhuhu..ini papa den punyer hal lah...apa dia???sory secret ok..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut