visitor 2011

Memaparkan catatan dengan label koir jupem. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label koir jupem. Papar semua catatan

Khamis, 4 Disember 2014

hari khamis pakai ler baju batik


assalamualaikum kawan2...
selamat petang yer kawan2...
ermm...
nak menaip..tp tak tau nak taip apa...
hehehe
so layan lah gambo aku hari ni yer


pagi ni kena menyanyi koir sempena konvesyen kik JUPEM
so menggagau jugak mencari baju kurung batik..
sebabnyer aku malas nk iron batik ni
so jarang lah pakai
ni kena lah pakai sebab hari khamis tema kan batik...


ini lah geng koir jupem..
yes kami ni bercampur2 jawatan..
yang penting kami bila jumpa kami jadi 'gila'
setiap saat ada gelak ketawa..
setiap saat ada je gossip
setiap saat ada je bebel...
hehee
cer spot aku yg mana satu..
nampak kurus kan aku...hahaha


aksi giler kami...
dah tukang ambik gambar cakap muka gelap tak nampak
aku donggak lah muka..
kan nampak dah ..hahaha

p/s: misi mengemas barang nak pindah..ayoooooooooooooooooo

Rabu, 5 November 2014

simfoni seni 2014


salam sayang buat kawan2..
tima kasih lah sbb still jenguk blog aku yg kehausan ni..
hehe

aku mmg bz skit bln 9 ngan 10 ni..
bln 9 berlatih sebulan utk koir..
alhamdulillah..dapat no 2....
then abis koir terus berlatih utk simfoni seni..
sebulan jugak berlatih...
alhamdulillah dapat no 2 jugak...
so aku kongsikan ..
gambar2 simfoni seni aku ni..
persembahan ktorang adalah tarian kotemporari..
dah ler aku gemuk..menari..so korang bayangkanlah slow2 dlm otak korang k...
hahaha


ni turun baru turn dari bas...
belum buat persembahan..
dah abis tempat nak posing..
posing tepi jalan pun jadi..
hahaha
dpn sekali tu cikgu ktorng..
cikgu sayid...


ini selepas dah menang...
eh menang no 2 jer..
hahaha


hasil contengan cikgu said..
hehehe

p/s: bangga dpt jugak menyumbang kan diri dlm hari inovasi kementerian...jupem dpt no 1 utk thn ni..n kami menyumbang dalam koir dan simfoni jadilah...
itu je seni cabang kami leh sumbangkan...
ingatkan dunia ronggeng aku dah abis..stil bersambung nampaknyer..hehehe

Khamis, 2 Oktober 2014

kami menang tempat kedua...jadilah


syukur alhamdulillah..
dengan kerjasama n gaduh2 kami sekumpulan...
dapat lah kami no 2...
sebenarnya...kami takde target pun nak dpt no dlm pertandingan kali ni..
ini kerana kami hanya berlatih tak sampai sebulan pun ni...
dengan byk masalah terutama budget...
tp alhamdulillah..dapat jugak ktorang harung sumer...

so next event...pertandingan simfoni seni pada 27 oktober ni
so abis je koir terus kami prepare utk latihan menari lah...
dah start pun semalam..so far so good...
hehehe

p/s: group lain melonjak2 happy dpt tempat...kami bila juri umumkan sume terkedu...hahhha
p/s: if dpt tukar bulan 11 ni....ini antara yang aku akan rindu nnti..
p/s: yes...jiwa seni tak kan hilang ke mana2...muahhhh
p/s: bila spa nak panggil interview ni..wuaaaaaaaaaa

Selasa, 10 Disember 2013

penutup



Penutup koir thn ni...
Kena nyanyi sempena kik..
Kik tu apa?
Ntah...hahaha...

Abis nyanyi terus tanggal kasut...
Sakit ok...
Menunggu vvip sekian hal...
Menyanyi 3 buah lagu rasa semput sbb vokal sumer ke laut...huhuhu

Eh...atas kasut tu ada handbag kan...
Itu handbag bby LC baru...
Nk tayang full mmg tak...
Kan org ckp aku riak lak...
Tp syukur sbb thn ni dah 2x pokden belikan handbag...
1 bby C...1bby LC...
Harap2 thn dpn bby C 1 lg...n bby LV satu...hahaha...berangan xabis2...



Akhir sekali tgk gambo muka make up sendiri...
Ntah apa2 aku make up kan...
Janji bedak...janji ada lipstik...
Hahaha

K...bai
Published with Blogger-droid v2.0.10

Selasa, 21 Mei 2013

Koir Jupem


selamat tengahari kawan2...
sory yer...takde entry baru pun kan..
aku bz lah..
bz dengan koir jupem..
i kan retis..hahaha

klah..hampir sebulan berlatih vokal 
so semalam show koir ..
ini pun sempena anugerah perkhidmatan cemerlang...
jom layan gambo...


geng bass...yg tengah tu cikgu ktorang...
cikgu wan ismail...
cikgu ni best..sbb kalau dia marah pun dia tetap profesional...
so hope sgt next pertandingan koir..leh lah cikgu wan jadi cikgu ktorang lagi...


geng retis...bersama cikgu siti hajar


kami masa show...


kami lagi...masa latihan..aku mmg dok belakang...
sbb nyer aku ni lupa lagu medley kami..
tup tup..time rehearsal..cikgu siti hajar suruh aku dok depan..
mengelabah aku wei..terus hafal lagu n step menari..
hehehe


kami geng koir jupem...


kami bersama manager kami...kak yah..cikgu wan ismail..cikgu siti hajar n soudman kami..abg wazir..


cikgu kami...


aku dengan mimik mulut ke tepi..apa benda lah aku tgh bt tu..mengumpat ker???hehehe...
ala tgh tunggu turn nak nyanyi ni.


geng alto kami...
alamak beso nyer aku..
ini photographer ni salah ambik angle ni..
hahahha

p/s: seronok sangat..pokden tanyer apa aku dpt dengan koir ..aku cakap kepuasan...hahahhaa...giler siut jawap tak ingat tu suami yg tanyer..hahaha

sumber gambo dari yuddin tag...hehehe

Rabu, 15 Mei 2013

Geng koir


morning2 uolls..
hari ni aku rasa berat aku turun setengah kilo..
sbb pagi2 lift ofis dah rosak..
so naik tangga ke tingkat 6..
confirm turun berat wei....
hhahha

klah..
untuk pengetahuan kawan2..
jiwa seni aku ni tak terhenti dengan menari...
iyelah...nak menari camno dah gumuk kan..
so kte cari alternatif lain..
join koir jugak..
seni jugak kan..

kebetulan
20hb ni ada APC (anugerah khimat cemerlang)
apa lagi...join lah...
n kebetulan lagi...
cikgu ktorang ni..anak buah cikgu siti hajar...
so dpt lah merasa belajar vokal ngan cikgu siti hajar...
apapun best...
benda baru...mestilah best...


so inilah group koir kami...


geng bass


geng soprano


cikgu siti hajar n cikgu ismail


our lovely cikgu..
cikgu ismail..

p/s: aku geng Alto..tp gambar tak ambik..nnti ambik yek...suara rendah..so mmg enjoy sbb tak payah nak tarik suara tinggi2 ni...hehehe...seronok bangat belajar vokal koir ni...harap2 dpt teruskan sepanjang tahun...


taip je apa saja

nuffnang

Pengikut