visitor 2011

Memaparkan catatan dengan label elmarino. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label elmarino. Papar semua catatan

Ahad, 24 Jun 2012

EL MARINO


STICKY MODE

rupanya dah ramai yang tau pasal el marino ni yek..
tp tak tau nak dpt kan stok..
if nak leh contact aku yek..


harga sekotak 30 sachet : RM223
15 sachet: RM 111.50

p/s: ni tak include pos lagi..apa2 contact aku kalau nak special price..

emi : 0165136053/missemime@gmail.com
call/sms/email pun boleh



Selasa, 12 Jun 2012

EL MARINO


puas mencari kolagen utk muka 'cantik' ai ni tau...
akhirnya ai terjatuh cinta pada EL MARINO ni...
ini kes tgk kwn pakai lah...


member aku tu muka dia mmg suci murni..
takde jerawat pe..
tapi dia jenis tak pakai make up..
selalu muka berminyak..
last2 hari tu..tgk muka dia shining2..
tp tak minyak ok..shining2..
nampak glow sgt..
terus tanyer dia pakai pe..
rupanya dia baru makan EL MARINO ni 4 hari..
terus aku rembat ni...


nasib sekotak ada 30 sachet..
so cukup bekalan utk sebulan


kwn aku citer..ct guna ni...
betul ke cik ct oiii?


nasib rasa sedap jer..
sbb mixed fruit jer kan...
i likeeeeeeeee

p/s: nnti aku tunjuk perubahan kulit aku...so far rasa lembap je kulit lepas guna 4 hari..nnti kte review blk...


taip je apa saja

nuffnang

Pengikut