visitor 2011

Sabtu, 24 Ogos 2013

kenapa mengemas


tetiba rasa nak update blog..
biarlah takdok gambo pun..
tapi rasa nak bebel2 jer...

hari ni ? oh ye hari sabtu..
hari ni cam biasa2 jer...
plan nak ke rumah cikgu koir aku di ampang..
tp rasa susah lak...dah ler rumah pun tak tau...
dan2 lak pokden nak g raya umah kawan dia kat putrajaya..
tp tak g gak..

hari ni kami abiskan masa mengemas rumah jer lah..
pokden kemas bilik keje dia..
susun2 kotak n barang2 yg tak guna..
rumah apartment mana lah ada store..
kira bilik no 3 tu store lah...

lebih kurang kul 3 gitu..
kami plan nak g jj au..nak lunch kat johnnys...
tp rupanya tak dpt ler pulak..
bateri kete aku kong...
hahaha..patutlan nak g beraya cam takde mood..
last2 pokden start moto beli nasi kukus jer..
hehehe..eh lupa nak citer...
pagi tadi aku bt cekodok jer..lunch lak aku tak masak..
takde lauk..kuang2...

so abis makan..sambung kemas lagi..
tetiba nak kemas...
hahaha..sbb nyer aku dgr2 org2 kuantan nak dtg umah aku..
baik aku standby..hahaha

klah tujer nk citer...kui kui kui

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut